Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Παρασκευή 18 Ιουλίου 2014

Λάφυρα.

Έκλεισα τα μάτια μου και σκέφτηκα τις ώρες που δεν σ΄ έχω.
Τις στιγμές που σε θέλησα μάταια, τις στιγμές που δεν μπορούσα να σ΄αγγίζω.
Και τότε αντίκρισα ένα πελώριο Πάντα.
Ένα Πάντα που στοιχειώνει τις πιο κρυφές πλευρές αυτού του ανακατεμένου μυαλού.
Ένα Πάντα που απαιτεί να γίνει Σήμερα, ικετεύει να γίνει Αμέσως.
Σ΄αγάπησα ακόμα και με ένα τίποτα.
Σε πόθησα ακόμα και μέσα στο σκοτάδι.
Θυσία στο βωμό της ηδονής.
Σύρθηκες ύπουλα πίσω μου και μπήκες με ευκολία στην ψυχή μου. 
Σ΄ άφησα ενδόμυχα να περπατήσεις στον πόθο μου.
Εσένα αναζητούσα εξ αρχής.
Εγώ σου άνοιξα και μπήκες.
Και περιμένω την φαντασία να παίξει το τελευταίο της χαρτί και να χάσει.
Περιμένω την ζωή να μου παραδώσει εσένα σαν να σε κέρδισα από χθες.
Θέλω μια πραγματικότητα χωρίς τέλος.
Χωρίς ένα κλικ που θα μας βυθίσει στο σκοτάδι.
Θέλω το Πάντα να γίνει Τώρα.
Τα λάφυρα να γίνουν δώρα...


Του έρωτα την πρώτη γρατζουνιά
την άκουσα την ένιωσα ξανά
τη γνώρισα στο χάδι
το είδα το σημάδι.

Να μου ζητάει να δώσω πάλι 
σώμα αίμα και ψυχή
να δω τη νύχτα να φουντώνει
και ν`αφήνει το πρωί.

Λάφυρα σώματα της φωτιάς τ`αρώματα
στο βωμό του έρωτα
που θέλω να με πας.

Στου έρωτά σου απάνω την αιχμή
ασήκωτο το βάρος κι ελαφρύ
το κράτησα στους ώμους
με τους δικούς σου νόμους.

Γιατί ζητάς
να δώσω πάλι...

Στίχοι - Μουσική - Εκτέλεση: Μελίνα Τανάγρη

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.