Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Σάββατο 21 Ιουνίου 2014

Ένα Φιλί Από Δυόσμο.

Ένα φιλί που ενώνει κόσμους αταίριαστους.
Όλη γη ένα φιλί, 
ένα φιλί που φτιάχνει τους ανθρώπους καλύτερους,
που ανοίγει δρόμους τρελούς και πράσινους,
δίπλα σε θάλασσες,
δίπλα σε λιβάδια με παπαρούνες,
δίπλα σε μια γλάστρα δυόσμο...


Ένα φιλί ήταν μόνο
μα ένα φιλί ήταν τόσα πολλά
Ένα φιλί δικό σου 
πιο ακριβό από χίλια φιλιά

Ένα φιλί από σένα 
άνοιξε όλα του τα μυστικά
Κι άλλο φιλί κανένα
το χρόνο τώρα πια δε σταματά

Όλη η σιωπή
σε ένα φιλί

Ένα φιλί από δυόσμο
χώρισα από το κόσμο
κι η νύχτα με βγάλε στην ερημιά
Μια ανατολή φως μου ,με ένα φιλί δως μου
ένα φιλί από βροχή και φωτιά

Ένα φιλί δικό σου
κι ας είναι σαν τα φιλιά που σκορπάς
Που δίνεις στο όνειρο σου 
κι έχεις ξεχάσει το πρωί που ξυπνάς

Μα ενώ τη πόρτα κλείνεις 
από τα χείλη σου φεύγει πουλί
Που τα φτερά του ανοίγει
κι ανεβαίνει στου ουρανού το νησί

Μια αναπνοή
με ένα φιλί

Ένα φιλί δως μου 
μια ανατολή φως μου,
η νύχτα με έβγαλε στο πουθενά
Χώρισα από το κόσμο
ένα φιλί από δυόσμο
κι όλο το δρόμο εγώ θα βγάλω ξανά

Μια ανατολή φως μου 
ένα φιλί δως μου
ένα φιλί από δυόσμο 
χώρισα από το κόσμο
κι η νύχτα με βγάλε στην ερημιά

Μια ανατολή φως μου 
με ένα φιλί δως μου,
ένα φιλί από βροχή και φωτιά

Στίχοι: Φάμελλος Μανώλης
Μουσική: Φάμελλος Μανώλης
Εκτέλεση: Μποφίλιου Νατάσσα

4 σχόλια:

  1. Μαρία καλημέρα !!! Αυτό το φιλί από δυόσμο μου έφτιαξε τη μέρα, σ΄ευχαριστώ για το υπέροχο τραγούδι, το άκουσα για πρώτη φορά, η Μποφίλιου καταπληκτική.......με συγκίνησε......

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ένα φιλί από δυόσμο σε όλους σας!
    Καλό βράδυ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.