Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 8 Ιανουαρίου 2014

Βορεινό Λιμάνι.


Προχωρώ, περπατώ στην τσιμεντένια προβλήτα.
Μια ησυχία ανησυχητική και ένα σκοτάδι ανακουφιστικό με τυλίγουν.
Ο κόσμος χαμένος.
Εξαφανισμένος από τη ζωή.
Τα πόδια τρέμουν και το δέρμα ανατριχιάζει από την αλμύρα του νερού.
Η μυρωδιά γνώριμη, αλλά από άλλη εποχή.
Αδιέξοδος.
Τα βράχια εμπόδιο για την συνέχεια.
Το λιμάνι βορεινό, χωρίς πρόσβαση.
Μόνο η μοναξιά με λυτρώνει σε αυτή την τρέλα.


Σε τούτη την πόλη δεν έχει γιορτή
τα παράθυρα κλείσαν
κι οι φίλοι σκορπίσαν 
σαν φύλλα στη γη

Σε τούτο το δρόμο χωρίς τελειωμό
βαριά ανασαίνω
μπορώ και σωπαίνω 
μα μένω εδώ

Εσύ σε λιμάνι γυρνάς βορινό
κι ο ήλιος θα δύσει
καθώς το καράβι κοιτώ το στερνό
που εδώ θα μ’ αφήσει

Τα φώτα που σκάνε στο κύμα ψηλά
σαν βάρκες που παίζουν
στα χείλη σου απάνω
τα θαλασσιά

Στου ανέμου να στείλεις τον πηγαιμό
τη λησμονιά σου
ανέβα και στάσου
σαν τον αφρό

Εσύ σε λιμάνι γυρνάς βορινό
κι ο ήλιος θα δύσει
καθώς το καράβι κοιτώ το στερνό
που εδώ θα μ’ αφήσει

Στίχοι - Μουσική - Εκτέλεση: Βασίλης Καζούλης

Η φωτογραφία είναι από το Πευκί Ευβοίας

4 σχόλια:

  1. Δεν το ήξερα το κομμάτι :))
    Μαρία μου, έχει ξεκινήσει το 2ο Συμπόσιο.
    Ελπίζω να βρεις χρόνο να συμμετέχεις και πάλι!

    http://princess-airis.blogspot.gr/2014/01/2.html

    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Το είδα ότι άρχισε. Θα σου στείλω. Την έμπνευση περιμένω.
      Φιλάκια.

      Διαγραφή
  2. υπέροχο σπιτικο Μαρακι μου μου καλη χρνια καλως σε βρηκα και εδώ φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.