Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Πέμπτη 12 Σεπτεμβρίου 2013

Θέλω ένα κορμί άθικτο.

Ένα περίεργο επεισόδιο διαβάζαμε τελευταία στις εφημερίδες,
ένας άντρας πήγε σ’ ένα απ’ αυτά τα «σπίτια»,
πήρε μια γυναίκα,
μα μόλις μπαίνουν στο δωμάτιο,
αντί να γδυθεί και να επαναλάβει την αιώνια κίνηση,
γονάτισε μπροστά της, λέει, και της ζητούσε να τον αφήσει
να κλάψει στα πόδια της. Εκείνη βάζει τις φωνές,
«εδώ έρχονται για άλλα πράγματα»,
οι άλλοι απ’ έξω δώστου χτυπήματα στην πόρτα.
Με τα πολλά άνοιξαν και τον διώξανε με τις κλωτσιές
— ακούς εκεί διαστροφή να θέλει, να κλάψει μπρος σε μια γυναίκα.
Εκείνος έστριψε τη γωνία και χάθηκε καταντροπιασμένος.
Κανείς δεν τον ξανάδε πια.
Και μόνο εκείνη η γυναίκα,
θα ‘ρθει η αναπότρεπτη ώρα μια νύχτα, που θα νοιώσει τον τρόμο ξαφνικά,
πως στέρησε τον εαυτό της απ’ την πιο βαθιά,
την πιο μεγάλη ερωτική πράξη
μην αφήνοντας έναν άντρα να κλάψει στα πόδια της!
Καντάτα - Τάσος Λειβαδίτης

Και τα σώματα λάθος ρόλους παίζουν.
Δίδονται έτσι απλά.
Χωρίς αγγίγματα, χωρίς φως.
Σκοτεινά, χωρίς χάραγμα.
Στα δύσκολα φρενάρουν.
Στο δάκρυ φοβούνται και αντιδρούν.

Ένα άθικτο μυαλό αναζητώ,
μια ζωή καινούργια,
να ζήσει την δική μου.


Θέλω ένα κορμί άθικτο
ένα κορμί καθαρό
να σκαλίσω πάνω του την ιστορία μου

Μια καρδιά αθώα
παιδική, ανυποψίαστη

Να την ακούω σιγά σιγά
να πρωτομουρμουρίζει
τις πρόστυχες μελωδίες μου

Στίχοι: Γιάννης Αγγελάκας
Μουσική: Γιώργος Καρράς
Εκτέλεση: Γιάννης Αγγελάκας

14 σχόλια:

  1. την καλημερα μου
    ωραια επιλογη
    αγαπαμε και Λειβαδιτη

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ όμορφη ανάρτηση!
    Τα φιλιά μου !
    Καλή σου μέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δε φτάνει μόνο το κορμί και η καρδιά να είναι αθώα, αλλά και οι σκέψεις κι προθέσεις... Όμορφα λόγια! Φιλιά πολλά!:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Αγγελάκας και Λειβαδίτης αγαπημένοι!Πολύ καλή η επιλογή σου!
    Χαρούμενο βράδυ να περάσεις!:-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Υπέροχο πάντρεμα!Πάρα πολύ όμορφη ανάρτηση.
    Μπράβο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Διπλές οι χαρές κι οι συγκινήσεις! Αγαπημένοι κι οι δυο! Αγαπημένα και τα δυο κομμάτια!
    Όμορφη έκπληξη με περίμενε στα μέρη σου απόψε...
    Να'σαι καλά Μαράκι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ας εχουμε παντα ανοιχτα τα "παραθυλοφυλλα" μας.
    Κριμα πολυ να μην αφηνουμε τις ηλιαχτιδες να τρυπωσουν

    Καλημερα Μαρια μου

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.