Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Δευτέρα 28 Ιανουαρίου 2013

Οι γυναίκες που ερωτεύονται.


Και έτσι μόνη θα σταθώ,
μπροστά σου σα να ήσουν κάποτε δικός μου.
Χωρίς να σου πω σ΄αγαπώ,
χωρίς να σου δείξω πόσο πόνεσα για σένα.
Έτσι κι αλλιώς πότε σου δεν ήθελες να νιώθω κάτι τόσο μεγάλο,
λες και η αγάπη είναι κάτι που το επιλέγεις,
κάτι που το διατάζεις να αρχίσει ή να σταματήσει.
Και έτσι θα σου πω το πιο μεγάλο ψέμα μου,
όταν σου έλεγα ΄΄καλή αντάμωση΄΄,
το μόνο που ήθελα να σου πω ήταν ΄΄αντίο΄΄.


Η αγάπη με αγάπη κουβεντιάζει μα η αγάπη 
που σου έδωσα γυρνά και με δικάζει.
Η αγάπη με αγάπη μεγαλώνει μα η αγάπη
που σου έδωσα γυρνά και με σκοτώνει.

Μη με ρωτάς γιατί μελαγχολώ στης μοναξιάς μου
τους βροχερούς χειμώνες, ίσως μάτια μου
στον κόσμο αυτό που ζω οι γυναίκες
που ερωτεύονται να μένουν πάντα μόνες.

Η αγάπη με αγάπη κουβεντιάζει μα η αγάπη 
που σου έδωσα φοβάμαι σε κουράζει.
Η αγάπη με αγάπη μεγαλώνει μα η αγάπη
που σου έδωσα γυρνά και με σκοτώνει.

Στίχοι: Ανδρέας Νεοφυτίδης
Μουσική: Μάριος Τόκας
Εκτέλεση: Αλέκα Κανελλίδου


Η φωτογραφία είναι από την Λίμνη Ευβοίας.

2 σχόλια:

  1. Από τα προσωπικά μου "top 100", η σημερινή (χθεσινή) επιλογή σου...
    Τρυφερό και συνάμα πικρό...
    Ευτυχώς, ξέρουμε όλες ότι οι γυναίκες που ερωτεύονται δεν μένουν πάντα μόνες (κάτι τέτοιο προϋποθέτει, βέβαια, την αντίστοιχη "ψυχή" από την πλευρά του συντρόφου)...

    Καλημέρα και, να είσαι καλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Η Κανελλίδου είναι μια από τις λατρεμένες μου.
      Τώρα όσον αφορά την μοναξιά, όλες λίγο πολύ την έχουμε βιώσει.
      Καλώς ήρθες Ιωάννα.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.