Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 19 Σεπτεμβρίου 2012

Σ'εχω βρει και σε χάνω.

Να κλείσω τα μάτια και να διώξω το σώμα μου.
Χωρίς να κοιτάξω πίσω.
Μια νύχτα που ήθελες να τα γυρίσεις όλα στην αρχή.
Να διαγράψεις όλα τα θέλω και τα μπορώ.
Να μείνεις μακρυά, ούτε βήμα κοντά μου.
Να μοιάζει η αγάπη πληγή.
Να μην μπορεί να μας σώσει.
Χωρίς να απλώσεις τα χέρια σου, ζωή δεν μπορείς να φτάσεις.
Χωρίς να χάσεις τα μυαλό σου, ζωή δεν μπορείς να ζήσεις.
Τι είναι αυτό που θέλει να βγει απ΄την ψυχή και δεν μπορεί;
Αυτό το δάκρυ μου που το ΄κλεψες από μένα.


Σ΄έχω βρει και σε χάνω 
δανεική παρουσία 
έχω τόσα να κάνω 
και δεν έχουν ουσία 

όπου είσαι πηγαίνω 
δίχως λόγο να πάω 
με τους φίλους σου βγαίνω 
επαφή να κρατάω 

Κάποιες μέρες ακούω 
στη σιωπή τη φωνή σου 
πάνε μέρες που λείπεις 
κι είμαι ακόμα μαζί σου 

σε ρωτάω τι έχεις 
και σου λέω καλημέρα
σ΄αγαπάω μην τρέχεις
είσ΄ακόμα εδώ πέρα

Προσπαθώ να ξεχάσω
όμως κάτι συμβαίνει
ό,τι όμορφο πιάσω
να το δεις περιμένει

Σ΄ έχω βρει και σε χάνω
Σ΄έχω βρει...
Και σε χάνω...

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
σταθερή μου αξία
η ζωή μου σε τάξη
κι η καρδιά σ΄αταξία

Έχεις γίνει συνήθεια
και το μόνιμο θέμα
σου δανείζω αλήθεια
να πληρώνεις το ψέμα

Κάποιες νύχτες στους δρόμους 
σε τρακάρω τυχαία
είν΄αμάξια οι μόνοι
και οι σχέσεις τροχαία

στα παλιά μας τα στέκια
όπως πάντα συχνάζω 
είχα πει πως θ΄αλλάξω 
κι όσο αλλάζω σου μοιάζω

Σ΄έχω βρει και σε χάνω
Σ΄έχω βρει...
Και σε χάνω...
Σ΄έχω βρει και σε χάνω

Στίχοι: Γεράσιμος Ευαγγελάτος
Μουσική: Θέμης Καραμουρατίδης
Εκτέλεση: Νατάσα Μποφίλιου

6 σχόλια:

  1. ''ο πιο πιστός φίλος του σκύλου''20 Σεπτεμβρίου 2012 στις 12:36 π.μ.

    ''Το πιο μακρύ ταξίδι μου εσύ''...
    http://gekollias.blogspot.gr/. Αν θες πέρνα μια βόλτα κι αν σ' αρέσει ψήφισε κι άσε και σχόλιο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σας έχω βάλει στην λίστα των ιστολογίων μου και σας διαβάζω.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Πολλές αναμνήσεις έχει αυτό το τραγούδι!!:/

    Καληνυχτώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. καλημέρα

    έκανα μια κομπίνα

    διάβασα πρώτα τους στίχους και μου άρεσαν και δεν άκουσα την μουσική

    καλύτερα έτσι θα είναι μυστήριο

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.