Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Κυριακή 26 Αυγούστου 2012

Κυριακή.

Τι να διαλέξω να στην γεμίσω;
Λίγα φιλιά, λίγη αγάπη, μια βόλτα στο δάσος.
Ένας φίλος που γελάει, ένα μωρό που παίζει.
Τι να διαλέξω να γίνει ωραία;
Να βάλω ένα νόστιμο φαγητό, ένα γλυκό καφέ;
Να βάλω χρώματα και μουσικές.
Μυρωδιές και αρώματα.
Να βάλω το μαύρο φουστάνι και να μαζέψω τα μαλλιά.
Να τα δέσω με μια κόκκινη κορδέλα
και να σου δώσω την πιο ακριβή Κυριακή που έχω.



Μια των ματιών σου αλμυρή σταγόνα που κυλάει
σαν μιας λαμπάδας φως στερνό που τρεμοπαίζει αργά
που μου φωτίζει τη στιγμή που τράβηξες μακριά μου
όπως πετάν του φθινοπώρου φύλλα στο βοριά.

Σαν έρθει η ώρα γράψε μου δυο λόγια να φυλάξω
όπως φυλάν οι ποιητές της μούσας τη μορφή
όπως φυλάει το στήθος μου τους χτύπους της καρδιάς μου
κι όπως φυλάει ο βουτηχτής την τελευταία πνοή.

Άργησε να 'ρθει το πρωί και μόνος περιμένω
του Αυγερινού το κάλεσμα την πρωινή δροσιά
είναι κι αυτή η Κυριακή που πάντα αργοπεθαίνω
είναι κι αυτός ο πηγαιμός που πάντα καρτερώ.

Στίχοι - Μουσική - Εκτέλεση: Υπόγεια Ρεύματα

6 σχόλια:

  1. Αν σου πω ότι τα Υπόγεια Ρεύματα είναι το αγαπημένο μου συγκρότημα και δεν είχα ακούσει αυτό το τραγούδι θα με πίστευες;;:Ρ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Αααα... δεν τα διάβασες καλά τα μαθήματά σου Ρασκόλνικωφ.
      Από σήμερα θα το ξέρεις λοιπόν το άσμα.
      Σε χαιρετώ.

      Διαγραφή
    2. Ναι δυστυχως για αυτό έκατσα και μελέτησα πολλά τραγούδια,αλλά δε κατεβαίνουν όλα!!:/

      Χαιρετώ!:)

      Διαγραφή
    3. Την επόμενη φορά θα σου βάλω τεστ για να δούμε τι διάβασες.
      Καλημέρα.

      Διαγραφή
  2. Απαντήσεις
    1. Από τα πιο αγαπημένα τραγούδια από τον πιο αγαπημένο δίσκο.
      Φιλιά Παρασκευή.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.