Όταν ήμουν μικρή και ήθελα να κάνω ένα δώρο πιο προσωπικό σε κάποιο φίλο, έγραφα μια κασέτα. Ξόδευα ώρες ατελείωτες για να βρω τα τραγούδια που θα μπορούσαν να του αρέσουν. Έβαζα βέβαια πάντα και κάποια δικά μου που θα ήθελα να ακούσει. Έγραφα τους τίτλους με καλλιγραφικά γράμματα στο εξώφυλλο, συνήθως μια αφιέρωση… και πολλή αγάπη.

Κάπως έτσι μου ήρθε η ιδέα του ιστολογίου αυτού. Μια ηλεκτρονική κασέτα από τραγούδια που αγάπησα και αγαπώ σε συνδυασμό με φωτογραφίες δικές μου και μαζί κάποιες σκέψεις ή αναμνήσεις που πάντα τα συνοδεύουν.

Τετάρτη 16 Μαΐου 2012

Αυτή η νύχτα μένει.

Στην άκρη του γκρεμού παλεύεις να ζεις.
Μια ζωή στο όριο της τρέλας, στην άκρη της λογικής.
Και φτάνει μια στιγμή, τόση δα μικρή,
να σπάσει η λεπτή γραμμή.
Και με μιας να βρεθείς στο πυκνό δάσος της τρέλας.
Το μυαλό να παίρνει φωτιά και να δροσίζεσαι γλυκά.
Μα άτυχος μπορεί και να σταθείς.
Και αντί στην τρέλα σου να βυθιστείς,
μπρος στον γκρεμό να στηριχτείς
και για πάντα να καταδικαστείς στην λογική να ζεις.


Πέλαγο να ζήσω δε θα βρω
σε ψυχή ψαριού κορμί γατίσιο
κάθε βράδυ βγαίνω να πνιγώ
πότε άστρα πότε άκρη της αβύσσου
κάτι κυνηγώ σαν τον ναυαγό
τα χρόνια μου σεντόνια μου τσιγάρα να τα σβήσω.

Αυτή η νύχτα μένει
αιώνες παγωμένη
που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο
κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι
να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο.

Χάθηκα και γω κάποια βραδιά
πέλαγο η φωνή του Καζαντζίδη
πέφταν τ'άστρα μες στην λασπουργιά
μαύρος μάγκας ο καιρός και μαύρο φίδι
μου'γνεφε η καρδιά πάρε μυρωδιά 
το λάδι εδώ πως καίγεται και ζήσε το ταξίδι.

Αυτή η νύχτα μένει
αιώνες παγωμένη
που  δυο  ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο
κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι
να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο.

Στίχοι - Μουσική: Σταμάτης Κραουνάκης
Εκτέλεση: Δήμητρα Παπίου

8 σχόλια:

  1. ΥΠΕΡΟΧΟ ΤΡΑΓΟΥΔΙ!!!ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΕΡΜΗΝΕΙΑ!!!!
    ΚΑΛΩΣ ΣΕ ΒΡΗΚΑ ΜΑΡΙΑ!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι υπεροχο τραγουδι! Αχ αυτοι οι επιγειοι ερωτες...Ως τετοιοι παντα τελειωνουν...αντιθετα με τα παραμυθια. Αλλα και τοσο περισσοτερο υπεροχοι σε σχεση με τα παραμυθια: γιατι υπηρξαν.

    Τα φιλια μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αυτή η νύχτα μένει
    αιώνες παγωμένη
    που δυο ψυχές δεν βρήκαν καταφύγιο
    κι ήρθαν στον κόσμο ξένοι και καταδικασμένοι
    να ζήσουν έναν έρωτα επίγειο.
    Πεντε χρόνια Μαρια μου πέντε χρόνια δέν βρήκαν καταφύγιο.
    Πέντε χρόνια καταδικασμένοι και συνεχίζουν κι'ας ξέρουν ότι ειναι έρωτας δίχως αύριο.ζουν ευγνώμονες επειδή ήταν για άκόμη μια μέρα μαζί.Τεντωμένοι σε μια κλωστή.Καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πολλές φορές έτσι είναι ο έρωτας...αυτοκαταστροφικός.
      Καλώς ήρθες.

      Διαγραφή
    2. http://www.youtube.com/watch?v=GGMHSbcd_qI
      Ευχαριστώ.Λατρεύω το παραπάνω κομμάτι και την ερμηνεύτρια σου το αφιερώνω.

      Διαγραφή

Σας παρακαλώ πολύ να γράφετε με Ελληνικούς χαρακτήρες και οι σχολιασμοί σας να μη ξεφεύγουν απο τα όρια της ευπρέπειας. Σχόλια τα οποία περιέχουν ύβρεις, θα αποκλείονται. Ευχαριστώ.